Vernisage

Min älskade dotter Thilda och hennes skolkamrater i 3:an har konstutställning.
De har i samarbete med en konstnärinna arbetat hårt i flera veckor och idag hade de nu äntligen vernisage.
Alla 75 barnen samlades framför stora huset på Sahlströmsgården och sjöng 3 vackra höstvisor.
Sen öppnades utställningen i stalleriet.
De skön sjungande barnen gjorde mig som vanligt rörd och vädret var strålande.
Utställningen var bara helt underbar.
Vilka färger!
Vilken kreativitet!
Vilken livslust!
Jag kan inte med ord beskriva det därför låter jag er ta del av min dotters underbara tavlor.



Ett vackert orange hus.



En helt fantastisk blomma i randig vas.
Jag bara älskar den här tavlan.



En tavla gjord i trä med en utsågad katt och sen målad.
Kan det vara Missan hon tänkt på här?

Jag kan inte se mig mätt på dessa bilderna.
Bra Thilda, fortsätt måla !!!

Kommentarer
Postat av: Lotta i hundaffären

Vilka vackra tavlor du gör Thilda.Man blir glad av att se på dom.

Håller med mamma, fortsätt måla.

//Lotta

2009-09-30 @ 09:40:30
URL: http://www.oijebergets.se
Postat av: Thilda-love

Tack så mkt båda två! Blir så glad över att höra dessa vackra ord!

2011-07-31 @ 08:21:51
URL: http://Thilda-love.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0