Lars Lerin

Jag har varit på det mest fantastiska museum som jag någonsin varit på.
Det berörde mig oerhört mycket och det är något som jag kommer bära med mig länge.
Jag kommer definitivt att åka dit igen och spendera många många timmar där och bara sitta där och känna energin i hans underbara akvareller.

För er som inte vet vem Lars Lerin är, så rekommenderar jag att googla.

Har ni vägarna förbi Munkfors så åk till Laxholmen och gör ett besök.
Jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna.

Har inga bilder att dela med mig av idag.......
alla bilderna ligger väl inbäddade i min hjärna.....

Fia ....du bara måste följa med mig dit......

Jag vill måla !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0