Bebisprommenad

Jag har lyckats lura ut mina nyblivna syjuntekompis mammor på långprommenad runt Vassjön.

De små sov och hade det bara mysigt nere i vagnarna .... vi andra slet och drog i snålblåsten.

Vilken skillnad att dra vagn och att gå utan. Tänk så fort man glömmer. Men som tur var så hade de ju mig som avlastning i mellan åt.

Det var riktigt roligt att ha sällskap runt sjön.

Att ha någon att prata med istället för att diskutera med sig själv.

Nästa uppgift blir att lura med Sofia ut på målnings picknick !!!!!
Men det behöver bli lite varmare.

Jag har lyckats få en bild på min  Skalle Per. Min dotter lyckades fånga honom på bild.



Visst är han söt det lilla livet.

Kommentarer
Postat av: mikK

Vilken sötnos! :D

2009-05-13 @ 18:06:40
URL: http://iqfisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken sötnos! (Trots den läskiga svansen :)

Ja jag ser fram mot att måla ute!

Det är även kul att träffa nån med samma intressen!

2009-05-14 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0