Äntligen är jag med djur igen !!!!

Det blev tillökning i familjen.
Jag var till Ölme igår och hämtade hem två små underbart söta killar.
Jag har inga kort än att visa er , men det kommer jag lovar.
Min lill råttis är en nakenråtta men han har lite fjun över kroppen. Han har fått namnet Skalle Per eftersom han är flintis uppe på huvudet. Han är helt oemotståndligt söt.
Min dotters råtta är en blackroan, översatt till normal språk så är han mörkgrå och vit. Han är också helt gudomligt söt. Han har fått namnet Musse.

Vi är nu inne i en period av att lära känna varandra.
Jag vill ju att de ska tycka att det är skitkul när tvåbeningarna kommer till buren. De ska veta att det blir äventyr eller god mat då. Än så länge är de lite blyga men jag märker redan en förbättring sen igår.

Jag är så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0