SUNNE GRAND PRIX 2009

Titta på hästtävlingar är kul, det tycker både min dotter och jag. Men att sitta ute på en gräsbacke mitt i solen och den enda skuggan som finns är den från paraplyet du har med dig ..... det är inte kul. Bilen visade 34 grader när vi kom dit. Jag kan säga som så att svetten rann trots att vi satt still. Inte kul. Men vi tittade på ett par klasser innan vi gav upp och åkte hem igen.



Ryttarna fick lov av tävlingsledningen att rida i skjorta, annars är det ridjacka som gäller på tävling.
Tur att domarna kan vara mänskliga. Men jag undrar hur hästarna mådde.
Så här cool såg min dotter ut.



Men som sagt vi gav upp och reste hem igen.
Jag somnade utmattad i soffan medans min kära dotter spelade ett hästspel på datorn.
Vilken äventyrssöndag !!!!

Bildbevis på min kamp med solskyddsfaktor 50



Vill inte veta hur det skulle se ut utan skolskydd.....
Ha en fortsatt trevlig svettig sommar.

Kommentarer
Postat av: Robert Lee Persson

vilken tuffbrud i solbrillor och bra foto med Thilda och river i hoppet... Riktigt bra blogg.

Ses i morgon 6.30.

2009-07-02 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0