Snöfall och mitt humör är på topp

Jag vet inte vad det är med snöfall som gör mig på så gott humör. Finns det något så underbart skönt som att ta en prommenad i snöfall? Man kommer in i värmen med röda kinder och sätter på kaffet och bara mår gott. Allt blir så vackert med snö. Just nu lever jag i ett julkort. Snön ligger så fint på träden och allt ser så rent ut.

Efter att ha svettats i 35 min på min crosstrainer, så tog jag med mig kameran ut och tog några bilder. Jag tänkte jag skulle låta er få njuta lite oxå.



Den stora vita pricken är en snöflinga som lyckades smita med. En riktig linslus!!!!



Kolla vilken häftig klump av istappar !!!
Naturen är allt duktig på att bilda de mest otroliga formationer.

Efter en bra dag med snöfall och 13044 steg och detta årets första syjunta, alltid kul att träffa tjejerna igen, kan jag med gott samvete sätta mig och se idrottsgalan. Vem vet jag kanske får Jerringpriset!!!!!!
Skämt åsido jag måste kolla om min favorit Charlott Kalla får pris.

Ha det så gott.

Ge er ut och ta kort på istappar......jag vill se era.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0