Goda nyheter !

Det har varit en dag med en del goda nyheter idag, så jag tänkte dela med mig till er.

Nr 1: min mamma har läst i en tidning att om man dricker 3 koppar kaffe om dagen så minskar risken för att bli senil. Så gott folk sätt på kaffet och njut, men se upp med vad ni tar till kaffet.

N r2: - 0,6 kg. En bra start på min första vecka. Antagligen så ökar man lite i vikt när man har träningsvärk. Men jag är mycket nöjd. Min livsstils omvälvande resa verkar göra nytta. Jag anser att bantning är något som är helt fel. Det enda sättet att varaktigt förlora extra kilon är att byta livsstil.

Nr 3: Jag har börjat rensa ur min klädkammare. Ett arbete som behövts ett tag, men nu äntligen blir det av. Är det energi från all träning som gör mig så energisk? Vet inte men är det så så är det en mycket trevlig bieffekt.

Nr 4: Jag tror banne mig att Mias bok gör nytta oxå. Jag tycker idag att jag är ganska okej. Det är sensation ! Hennes övningar kanske hjälper. Jag kanske kan lära mig att älska mig själv trots allt. Tänk om den stora kärleken dyker upp under resans gång oxå? Hallå där ute var finns alla prinsar ?

Nr 5: Svenska skidskyttelandslaget skötte sig riktigt bra idag. Kan knappt vänta på att VM ska börja.

Nr 6: Jag har gått en prommenad i snöyra som gav mig 5816 steg. lite för lite eftersom mitt mål är 10 000 steg om dagen, men jag höll på att frysa ihjäl. Det blåste rätt så kallt och snön blev till isbitar.

Nu ska jag sjunka ner i ett varmt bad och ha minispa hemma, ansiktsmask och fot skrubb. Det är jag värd.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Så himla glad jag blir! Tusen tack!

Vad tråkigt att hon inte vill sova hos er längre, det som är så mysigt!



kram

2009-01-18 @ 20:52:40
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0