Dystra nyheter ....

Kan man gå upp i vikt av träningsvärk?????

Onsdagens Friskis och Svettis pass gav en fruktansvärd träninsvärk. Jag har ont precs överallt, jag har till och med träningsvärk i halsen!!!!!!! Kan bero på alla crunches som vi gjorde..... icke desto mindre smärtsamt. Men jag kanske är lite konstig, men träningsvärk älskar jag!
 
Hur det än är så är det en positiv smärta som visar att jag tagit i ordentligt.....
men frågan är nu.... går man upp i vikt av träningsvärk???

I mitt fall rör det sig om 200g så det är ju inte kilon vi pratar.

På grund av rådande smärta vid allra minsta muskelanspänning (skratt är riktig plågsamt idag) så tar jag en vilodag.
Jag tar mina 3 kinderägg och chilijordnötter och bänkar mig framför tv:n för att se på Let's dance.

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du vet muskler väger mer än ¨fett....Träningsvärk kan vara lite små skönt, man vet ju att man gjort något med kroppen! :)

2009-01-16 @ 15:20:47
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0